Apr 30, 2011

Bir anne çıkıpta "Annen haklı." derse şaşırmam.

Dün annemin aldığı yeni kremleri kurcalarken -ki yaklaşık bir düzineler- bir tanesinin görünüşü çok hoşuma gitti. Böyle minik 15 ml.lik bir şey. Üstünde pek bir şey de yazmıyordu ama bana nemlendirici gibi gelmişti, en azından var olan iki üç kelimeden bunu anladım. Doğal olarak sürdüm ben de yüzüme. Neyse işte sonra da annemden kremin aslında "kırışıklık önleyici" olduğunu öğrendim. Ama bana hiç öyle gelmemişti ve Vichy'nin sitesinden baktım ve işte bu da kanıtım. Yoğun nemlendirici yazıyor sadece. Ama bunu anneme anlattığımda "Her nemlendirici kırışıkları önler zaten." diyerek yine üste çıkmayı başardı. Ben de "Hııı, sen öyle san." dedim ama anneannem de "Öyle tabi." diyerek anneme arka çıkınca moraran yine ben oldum tabii. Ne diyebilirim ki? Anneler her zaman haklıdır. Ama o krem cidden nemlendirici yaa.

8 comments:

A'normal' said...

Anneler ve müşteriler daima haklıdır :D

aNCelik said...

ahaha ilahii yaa:))

Anneler tek bir yerden mi gelmişler acaba?hepsinin aynı olması imkansız,benm annem de öle de ordan biliyorum..

JG said...

@A'normal'; evet sen de haklısın bak:D
@aNCelik; bence de hepsi tek yumurta ikizi gibi:) Hatta bunun imkansız olduğunu bilmesem gerçek olduğuna bile inanabilirim yani o derece:D

aNCelik said...

:)

JG said...

:*

Uykucu Kız said...

seni mimledim :)

deep said...

mimin var bende.

JG said...

ikinize de çok teşekkürler :*