Dec 22, 2015

Elin Abu Dhabi'si neden beni gersin?

"Aşık olmaya, acı çekmeye vaktimiz yok." dedi Tuğçe.

Hakikaten yok. Şu an yarınki sunum için hazırlık yapıyoruz ve ben bütün bu okul işleriyle uğraşmak yerine piyanomun başına oturup la minör valsini çalmak istiyorum. Uyanır uyanmaz piyano çalmaya başlıyorsam ve başından kalkmak istemiyorsam bunun genelde anlamı hayatımın gidişatından memnun olmayışım oluyor çoğu zaman. Ama bir yandan da OKUL PROJELERİ. Önümüzdeki sene çok fazla boş vaktim olacak, özellikle ilk dönem. Kulağa güzel geliyor ama bir yandan artık ailemin maddi yardımı benimle olmayacağı için çalışmam ve en azından kiramı çıkarmam gerekiyor. Kafalar karışık.

https://www.youtube.com/watch?v=HtQRpmaaiCo

3 comments:

Aquamarine said...

hii, sihirli parmaklar piyano çalıyormuş. :)
durursun ayaklarının üstünde, tüm kalbimle inanıyorum.

Neşe said...

<3 seni sevyom.

Aquamarine said...

bende bende. (öpücükler, öpücükler)