Mar 8, 2015

cum oooooooooooon feel the nooooooize

https://www.youtube.com/watch?v=2HPuSOimPTw

Evet siz siz.

Çocukluk dediğin göze kaçan sigara dumanı gibi bi' şey. Neyse zaten insanların değer yargıları da girdiği kabın şeklini almaya programlanmış. Böyle devasa çığlıklar atasım var ama boşluğa değil, birilerinin suratına çarpsın ve geri seksin istiyorum. Bundan zevk alacağımı biliyorum. Ama insanların ciddiye almasından korkuyorum. O zaman haklı olduğumu anlayacaklar çünkü. BOK GİBİYİZ LAAAAAN ve bu beni sizden ayıran bir şey değil. Birileri A to Z of Rock albümü kadar keyfimi yerine getirebilseydi, onu öperdim. Ama önemli bile değil ki bu. Ne zaman önem veresim gelse, yutkunuyorum. Yıllar önce omuz silktiğim raggae sever misin insanları beni bi' de şimdi görmeli. Dördüncü ritmin içine saklanıp ömrümü geçirebilirim. Hissizlikten ölürüz sonra, oh. Dev çelişki. Bu böyle dağınık bi' şey, şimdi siktirip gidin. Bu paragrafın gizli bi' bitiş cümlesi var ama biri isteğimi gerçekleştirene kadar söylemeyeceğim.

No comments: