Dec 17, 2012

Bugün de yazdığım posta başlık bulamadım çok şükür.

Bazı şarkı ve grupları kimseyle paylaşmak istemeyecek kadar çok sevdiğim bir dönemim olmuştu benim. Bilmiyorum size de oluyor mu ara sıra ama şu an yine o tarz bir dönemdeyim sanırım. Hayır bir de katlanarak artmış ortalarda yokken. Resmen şarkıları nikahıma almak istiyorum. Hatta hayır nikah olmaz, tapulamam lazım. Benim olmaları lazım. İKİNDİ NAMAZINI TAKRİBEN KILINACAK NEŞE'YE AKIL FİKİR NAMAZINA HEPİNİZ DAVETLİSİNİZ.

Bir de, bir iki ay önce The Worst of Laneth diye bi' fanzin derlemesi almıştım. Türkiye'de eş zamanlı yayınlanmaya başlamış ilk iki fanzinden biriymiş kendisi, müzik -daha doğrusu metal müzik- üzerine. Ağırlıklı olarak heavy, black, speed, power ve death metale -ve daha çok Türk gruplarına- yer vermişler. "-Miş" diyorum çünkü fanzin neredeyse benimle yaşıt. Yine de benim de bu müzik türlerini bıkana kadar dinlediğim bir ilk gençlik dönemim olmuştu. Peki madem bıktım, neden gittim aldım? ÇÜNKÜ BİR ADET NOSTALJİ MANYAĞIYIM. Kitabı karıştırırken "Selamunhello" görünce nasıl mutlu olduğumu anlatamam. Bi' dönemin jargonunda önemli bi' yer tutuyordu zira selamunhello. Sonra herıld yani ve daha niceleri... O zamanlar "Metal asla ölmez." diye naralar atanlar şimdi kimbilir hangi çorbacıda işkembe içiyorlar...
Neyse işte. Bu kitabı aldığımdan beri de gece gündüz metal dinleyip kafayı kırdığım döneme büyük bi' özlem duymaya başladım. Hatta gördüğüm her deri bilekliği alır, kurukafa görünce sırıtır hale geldim. Halim hal değil ya hadi hayırlısı.

Şimdi paylaşmak istemediğim grupların başını çekenlerden birinin şarkılarını paylaşarak tabularımı yıkmaya ve normale en yakın kafama geçiş yapmaya çalışacağım bir deney gerçekleştireceğim. Şarkıları dinleyerek deneyime katılabilirsiniz -gerçi dinlemeseniz bile ben illa birilerinin dinlediğini düşüneceğimden deneyin başarısız olma ihtimali sıfır, böyle de zeki bi' insanım- Katılacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler, keyifli(!) dinlemeler.
David Bowie'nin Ziggy Stardust'ına Bauhaus dokunuşu -orijinalinden güzel olan coverlar top10 no#1-

No comments: