Jul 14, 2012

Üç buçuk atmak.

"Öf! Hiç de korkunç değildi." yorumunu yaptığın filmin ardından, tüm binada sadece sizin katta elektriklerin gitmesinin yaşattığı adrenalin patlamasını başka hiçbir olay yaşatamaz herhalde. Ve biz, dün gece tam olarak bunu yaşadık kuzenimle. Ömrümüz boyunca yaptığımız tüm paranoyaları toplasan, elektriğin olmadığı o yarım -bilemedin bir- saat boyunca yaptıklarımız etmez. Bir de Musallat gibi gerçekleşme ihtimali nispeten daha fazla olan bir film izlemiş olunca, direk "Ya tamam vazgeçtim, çok korkunçtu film ama n'olur elektrik gelsin artık. OHA KUZEN ŞURADAKİ GÖLGE NEYİN GÖLGESİ?!! Ha, dur ya kafammış." moduna geçiş yapıyorsun.

Yalnız kuzenimin küçükken anneannemi Dabbe sandığını açıklaması, böyle bi' ortamda bile beni gülme krizine sokmaya yetti. Hani bizim dün geceki paranoyalarımızın toplamı da şu etmez mesela. Hayır, anneannem de dünya tatlısı insandır -ki kuzenim de çok sever kendisini, nereden böyle bir sonuca varabilmişse artık. Önümüzdeki 2 yıl dalga geçerim artık bunla ben. Ve fakat şu an gitmem lazım. Ben rezilliğimizin devamını alıp götürürken siz de şunu dinleyebilirsiniz mesela.

AYRICA BU PAZARTESİ BREAKİNG BAD'İN YENİ SEZONUNA MERABA DİYECEĞİM BİLDİĞİN. MUTLULUK.

3 comments:

dedeye sahip çıkalım said...

korkma, film o sadece diyeceğim ama ben de tırstım yatarken. sonra dedim ki ben birine aşık değilim, biri de bana değil herhalde, niye bana musallat olsun?

jg bence sen hafiften tırs.

firefly said...

ben korku filmi izlemiyorum. kesin çözüm. :D

Neşe said...

hmrgbcck, ahahah valla bak mesela şu an çok rahatım da aman geceler olmasın.

firefly, ben izlesem de korkmazdım pek aslında ama kuzenim elektrik kaçtığı anda çığlık atıp pikeyi kalkan yapınca kendine, bi' tırstım, bilmiyorum.:D