Jul 1, 2012

Bazen beni böyle kabullenmek lazım.

İtiraf ediyorum; Teoman'ın "Ruhun sarışın." diye tabir ettiği hatun kişilerden biri de benim. Kırk yılda bir organizasyonunu üstlendiğim tek buluşmaya Kübra diye Seda'yı çağırmamın ve bu hatayı anca Kübra'nın "Hadi olm nerdesin? Bilmemne cafedeyiz biz, seni bekliyoruz." mesajıma verdiği "Yavrum ben yazlıktayım." cevabından sonra farkedebilmemin başka bir açıklaması olamaz zira.

Olayın gelişim süreci;
1. Rehberinde kayıtlı olmayan bir numaradan buluşmayla alâkalı Neşe'ye gelen mesaj
2. Neşe'nin tanımadığı numaranın sahibi ile mesajlaşma ve onu da olayın içine çekme süreci
3. Ertesi gün acı gerçekle yüzleşmek

Bu süreçte Neşe'nin aklından geçenler;
1. Hmm... Biri buluşma için mesaj atmış ama bu numara kimin ki acaba?! Hmm... Bana "bebeğim" demiş. "Canım" da demiş. Bu durumda kim olduğunu sorsam ayıp olur. Kesin Kübra'dır bu ya. Kontörü bitmiştir, başkasından atıyordur mesaj. Evet evet, yüzde binbeşyüz Kübra bu.
2. Kübra'yı da çok özledim beeeeeeen, onu da davet edeyiiiiiiiim! *kalp şeklini almış gözler eşliğinde*
3. ("Yavrum ben yazlıktayım." mesajını okuduktan birkaç saniye sonra...) Nasıl? E kimi davet ettim o zaman ben? Bizim sınıftan kim bana "bebeğim" diyor ya başka? KİMİN BEBEĞİYİM BEN?!

Genel sonuç: Cafe'de insanları toplamak pek mümkün olmadı pek tabii. Gelenler ve sonradan olaya dahil olanlarla birlikte arkadaşın evine gidilir, yenilir, içilir, oyun oynanır, gülünür, eğlenilir... Hikayenin geri kalanını biliyorsunuz.
Olumlu sonuç: Batak öğrendim.
Olumsuz sonuç: Her ele girip her defasında batıyorum.

Ayrıca konu hazır arkadaşlar iken...
Sevgili liseden sonra arayıp sormamış eski çok yakın arkadaşlar,
"Sizsiz çok mutluyum, süperim, harikayım!" demiyorum ama siz olmayınca da oluyor gençler.
Saygılar.

Bu arada, ev kızı temamı nasıl buldunuz? Sağa sola bir iki dantel de atacağım yakında.

5 comments:

Anonymous said...

Bu gerçek olamaz :D delilik! Bana gelen isimsiz mesajlara dönmüyorum genelde sende durum karmaşik bir hal almış, geçmiş olsun sonuç güzel.

Neşe said...

eheh ama bebeğim demiş bana, canım demiş. geri dönmezsem de ayıp olurdu:D

Cessie said...

dhsjhdsa
inanmıyorum sana!
ayrıca ben senin eski temanı daha çok seviyordum, cicikız şeysinden hoşlaşmadım.

firefly said...

dantel iyi fikir.
imza: ev kızı 2

Neşe said...

Cessie, di mi ya. ben de hoşlaşamadım bundan. bloga her girişimde koltuk desenleri arkaplandaki gibi olan bi odada hapsolmuşum gibi hissediyorum.

firefly, gadgetlerin üzerinden falan sarkarlar böyle, tv'nin üstündeki ekranı görmeyi engelleyen anane dantelleri gibi.