Aug 24, 2011

Hepsi hepsi hayat nasıl olsa.


mr. brightside mimlemiş. Mim güzel ama ben mimin biraz dışına çıkacağım sanırım. Ayrıca kendime biraz nezaket diyor ve mr.brightside'a teşekkür ediyorum. Bir de sonradan kafanızda soru işaretleri kalmasın diye başlamadan belirtmek istedim; olay "en"lerin olayı biliyorum amma ve lâkin en seçemeyecek kadar kararsız bir tipim ben maalesef. Hep burcum yüzünden. Oğlağım da ben. (Süper öneri: EkşiSözlük'teki "oğlak burcu kadını" başlığını okuyup ne kadar mükemmel bayanlar olduğumuzu anlayabilirsiniz. Akabinde bir de uyarı: O başlık aslen "oğlak burcu bayanı" da olabilir, pek hatırlamıyorum.) Tabii konumuz Neşe'nin saçmalıkları değil. ("Neşe kim?" diyorsanız hâlâ öğrenemediniz mi ben oluyorum o diyor ve teessüf ediyorum. "Sus artık!" diyorsanız da mesajınız başarıyla yerine ulaşmıştır. Kalan bakiyenizi öğrenmek için... Tamam tamam.)

Başlıyorum o zaman ben. -Hele şükür dediğinizi duyar gibiyim.-

En iyi tasarıma sahip bloggerLarien Beyinütüleyen ve Pek güzel şeyler!

En güncel bloggerzaferzent.com

En meraklı blogger: Üf bunu cidden hiç bilmiyorum. Var mı aranızda gönüllü bir meraklı?

En çok gezen bloggerYaşam Stil ve BeTwin Us.

En çok bilgilendiren bloggerKediler ve Kitaplar.


En çok kendini anlatan blogger: Aslında sanırım çoğumuz bu kategoriye giriyoruz. Schrödinger'in KedisiSevgilim Günlüktanrım size bir salıncakyine geç kaldım düşes bana kesin çok kızıcak, Mia ve göz açık rüya (Şu an bir sürü sayfa açık ve piyango sana vurdu Sercan, link veremiyorum. Bu karmaşada bulmak çok zor çünkü. Ama birazdan adın yine geçecek nasıl olsa.)


En çok eleştiren bloggermodafobik. En çok demeyelim de, yeri geldiğinde bayağı eleştiriyor.

En güldüren blogger: Her ne kadar çok sık yazmasa ve her ne kadar her yazısı güldürmeyi amaçlamasa da Hoanes diyorum. ismini vermek istemeyen seyirci var bir de.



En akıcı yazan bloggerYunus Günçe. Bu adama kelimenin tam anlamıyla bayılıyorum, cidden.

Şimdi.
Mim bu kadardı ama ben birkaç kategori daha ekleyeceğim.

Yaratıcı blog başlıkları: muntazam klavye delikanlısıBu da mı gol değil?Arda Kadavra!Gider Sahiplerini Koruma ve Yaşatma Blogusun, music and a lemonade please (Gerçi Rory, sık sık blog başlığını ve temasını değiştirmeyi pek sever ama her birini sevdim şimdiye kadarkilerin.) Ayrıca bu kısma girebilecek daha çok blog vardı ama herkes blogunu kapamış. Kime tıkladıysam açılmıyor. Kapamayın efendim bloglarınızı, okuyan var! Allah allah yaa... (bkz: bencillik) (ayr. bkz: atarlılık) (daha daha çok bkz: yeni kavramlar)


Görselleri DESTANSI* olan blog (*Evet, siz Popmundo'cular bunu hemen hatırladınız.): kahve likörü, ekin ve mr.brightside. (Sizi artık 02984cüye yazıyorum link vermeyeyim. Ve hayır tabii ki, üşengeç değilim. Ne münasebet...) (Ahuahah ayrıca sıfırla başlayan sayı icat etmişim.) (Ayrıca bu kategoriye girebilecek daha bir ton insan var ama yoruldum. Bu mim için 2 saattir falan uğraşıyorum sanırım. Hayır, bir şeye de benzese...)



Bir de Fanny'i severdim ama o da blogunu kapatmış, üzüldüm.

En başlık özürlü blogger: Birazdan başlık yazacağım da, yine kara kara düşünmeye başladım. O yüzden bu kategoriyi kendime adıyorum. Ve evet, başlığı yine alakasız bir şey seçerek kendimi kanıtlamış da oldum. (Zardanadam'dan başlık bu kez, her ne kadar geç keşfettiysem de güzel şarkı.) 

Herneyse, benden bu kadar. Ve evet, bu yaşıma geldim hâlâ 'herneyse'yi birleşik yazıyorum. Bence bazen okunduğu gibi yazılmalı.

10 comments:

mr. brightside said...

bi "nezaketsizlik" mi yaptım:(

JG said...

hayır hayır, "biraz nezaket" kısmını kendime demiştim. uykusuzluktan bu kadar anlatabilmişim.

JG said...

evet düzelttim, sanırım şimdi oldu.

Mr.E said...

Teşekkür ederim ^_^

JG said...

rica ederim ^^,

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci said...

Aa ben! Sağol :)

ekin said...

İSMİMİ GÖRDÜM.

teşekkür ediyooor, öpüyorum.

evet giriş yapmaya çok üşendim.

mr. brightside said...

İYİ DE BEN. TEŞEKKÜR ETMEDİM!
mersi madam.
adım kaç yerde geçiyor sayamadım bile.
ehe.

ry said...

çalışabileceğim manken yok, manken olsa en iyi tasarıma sahip blogger bendim ama yaratıcı blog başlığı kategorisinden dereceye girmek de güzel.

JG said...

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci, ekin vemr. brightside rica ederim:)

ry, senin temanı da seviyorum bak evet. ama görseller kısmı biraz sorunlu ahaha