Jul 23, 2011

Hayatımda ilk defa bi' animenin açılışını sonuna kadar izledim. Sırf bu şarkı için.

11 comments:

ry said...

hüzünlü bir tarafı var. keşke açılış videosunu da koysaydın. bir iki kişiyi daha anime fanı yapabilirdik.

Neşe said...

koydum. ama bu seriyi pek beğenmedim ben.

Eternal said...

Lilium güzel şarkıydı, Elfen Lied'de alakasız duracak kadar güzel :D

Neşe said...

Değil mi ya, saçmaydı anime biraz.

ry said...

elfen lied türüne göre iyi.

daha hareketli one piece var, bleach var, naruto var.

http://www.youtube.com/watch?v=QOG8P5on2nE&feature=related

Neşe said...

biliyorum hepsini ama ilgimi çekmiyor konuları. belki gözüm* yerse bleach'i izlerim ama çok uzunlar ya.

ayrıca elfen lied iyi de fazla küçük emrah mode on. üniversite öğrencisi eviydi resmen sığınma yurduna döndü. ipini koparan geliyor, herkesin geçmişinde kötü olaylar falan. içim karardı valla ne yalan söyleyeyim.

Eternal said...

Türü korku ama korkudan çok ecchi var. Ecchiyle bi derdim yok da çok alakasızdı o animede yoksa ilk bölümdeki sahne gayet iyidi haha :D
JG sen istediğin türü söyle ben sana bulurum güzel anime *-*

Neşe said...

Şimdilik izlemem gereken bir sürü seri birikti ama*-* elimdekileri bitirince danışırım:*

Eternal said...

Emrinizdeyim :D

Mia Wallace said...

bu animeye bayılırım ben!!

Neşe said...

mia, benim için fazla dramatikti:)