Apr 16, 2011

mim güzel değil, MIM olsun başlık.

Bodozlama dalıyorum bu defa yazıya. Konu işte tam olarak bu- ki hoşuma da gitti; şu an kendi ruh halinizi anlatan, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız. Seçim sizin, hangisini istiyorsanız. 

Mim için buradan bir de teşekkürlerimizi yollayalım Dante'ye:)


Gökçe'den duyup birkaç gündür takıldığım bir şarkı var ki ruh halime de oldukça uygun, o yüzden Moddi-Smoke diyorum şarkı olarak.


Ve bir de;


"İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım
Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından
Bebe dişlerinden güneşlerden yanab otlarından
Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar
Şu aranıp duran korkak ellerimi tut
Bu evleri atla bu evleri de bunları da
Göğe bakalım

Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım
İnecek var deriz otobüs durur ineriz
...
Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda
Beni bırak göğe bakalım

Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım
Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum
...
Sayısız penceren vardı bir bir kapattım
Bana dönesin diye bir bir kapattım"

Turgut Uyar/ Göğe Bakma Durağı

Son olarak, mim sever mi bilmiyorum ama bu defa Matmazel'i mimliyorum ben de.

6 comments:

Dante said...

şarkı çok hoşuma gitti :)

Neşe said...

beğenmene sevindim:)

ekin said...

oha körüm. dur.

Neşe said...

haber vericektim aslında da o güzel yazıların altında saçma kaçıcak gibi geldi:)

ekin said...

saçma diye bir şey bilmiyorum. öperim.

Neşe said...

o zaman ben de unuttum gitti=)