Feb 8, 2011

Sıradaki mimimiz Dante'den. Konusu; "Hangi çizgi film karakteri olmak isterdiniz?" 
Buradan da teşekkürlerimi iletiyorum kendisine.
Ve Deep tarafından da mimlenmişim, ona da çok teşekkür ediyorum:)
-
Küçükken, sırasıyla Sailor Moon, Kamikaze Kaitou Jeanne, Witch gibi çizgi filmlerden oldukça etkilenmişliğim vardır. Hatta sonrasında "Death Note'daki Raito gerçek olsaydı aşık olurdum." tarzı düşüncelerim bile oluşmuştur. Genelde hep liderleri kendimle eşleştirmişim, hep en ön plandakileri seçmişim kendime ama şu an sadece Fly Tales'deki o aptal sinek olmak istiyorum.
Bütün gün evin içinde uçup bilimum salaklık yapmak istiyorum.

Kavanozla şekeri ayırt edemiyor olmak hiç önemli değil. Kavanozu yalarken şeker tadı almak bile iyi bir şey.
Ayrıca çok tatlı değil mi ya? Yerim.

~

Ve mimi Hazal'a devredip gidiyorum:)

13 comments:

Dyginl said...

Ben bunu izlemedim ama resim izlemem gerektiğini düşündürdü.:)Aptal aptal bir sinek gibi uç dur ne güzel hayat dertsiz tasasız.:)

Neşe said...

eskiden sabahları cine5'te izlerdim ben:) hala var mıdır bilmem ama

Dante said...

ben de bi kaç kere izlemiştim gerçekten çok eğlenceli bi çizgi filmdi çok güzel bi seçim :)

Neşe said...

bence de çok eğlenceli:)

francesca mckennitt said...

Ben neden hatırlayamadım ki yahu.

Neşe said...

bilmem:) 15,20 dk'lık kısa partlar şeklinde yayınlanırdı belki hiç denk gelmemişsindir:)

deeptone said...

ne güzel seçim.
:)

Neşe said...

:)

deeptone said...

bir sonraki yazına yorum yapamadım.


çok güzel bir yazı.
bak o kızlar şarkı da sölerler.
ah bi tanesi karşıma çıksa.
:)

YolcU said...

Uzun yıllar önce evrenin bilinmeyen köşelerinden bir efsane yayıldı evrenin koruyucusu Voltranın efsanesi dıdıttıdı dıttıdıııı iyilerin sevdiği kötülerin korktuğu güçlü bir robot olan Voltran'ın efsanesi büyüdükçe galaksinin her yanına barış geldi :) deyiş o deyiş patladı gitti :D

Çok zor bir soru bu ama zorluğu karar verme güçlüğünden kaynaklanıyor :)) Yazıyı okuduktan sonra bir süre düşündüm... İzlediğim onca çizgi filmi ve animeyi getirdim gözümün önüne bir sürü aday vardı acaba hangisi olmalıydım? Voltran'daki siyah aslan mı? Red Kit mi? Rintintin mi? Şirin Baba mı? Tsubasa mı? Tom ya da Jerry mi? Sürekli haksızlığa uğrayan Calimaro mu? Belki de kaybettiklerini geri almak için yılmadan savaşan Alphonse Elric olmalıydım? Kurosaki Ichigo da iyi bir seçim aslında böylece kötülüklere karşı tüm sevdiklerimi koruyabilirim. Uffff ne zormuş çizgi karakter seçmek :) En iyisi Bay Meraklı olayım ben. Bay Meraklı iyidir, komiktir, iradesi olan bir karakterdir hatta yeri geldiğinde bir güzel çizerini azarlar yol gösterir, isteklerini söyler. Bay Meraklı gönüllerde yer edinmiş canlı bir çizgi karakterdir :)) lala lala la laaaaa

(Not: Clementin çizgi filmindeki pervaneli şapka giyen kedi de olmayı düşünmedim değil. Ne kadar ürpertici bir çizgi filmdi değil mi korku içinde izlerdim hele malmoth çıktığında dizlerimin bağı çözülürdü :) )

Neşe said...

Deep,
evet, ah bir tanesi de ben olsaydım:)

Yolcu,
bahsettiğiniz çizgi filmlerin hepsini bilmesem de öyledirler herhalde:))

RE-L124c41+ said...

ben biliyorum bu sineği,tuhaf maceraları vardı :DD
birde ince bir sesle kahkahalarla gülerdi ya kopardım ^.^
ama çok sevimli yahu :DD

Neşe said...

ahahah di mi:DD ben de çok severdim^^,