Jan 27, 2011

4011 gözlük modelleri. (Veresiye teklif etmeyiniz!)

Gecenin 3 buçuğunda yapılabilecek sınırlı sayıda şey vardır. Ya sıkılır ya uyursunuz mesela. Eğer siz de benim gibi sıkılmayı uykuya tercih edenlerdenseniz, bir zaman sonra kendinize uğraşacak bir şeyler ararsınız. Muhtemelen beyniniz de günün yorgunluğunu üstünden atamamış olduğu için mantıklı kısmını devre dışı bırakacak ve onun yerine hayal gücünü devreye sokacaktır. Yani en azından benimki öyle yapıyor. -Tamam, anladım. Belgesel tadında yazı yazamıyorum.-

Herneyse.
Sonuç olarak; sıkılıyorum, evet. Ben de aldım elime kağıt kalemi, maksat zaman geçsin. Sonra da bunlara can verdim.

İşte karşınızda 2011 gözlük modelleri.
(Aslında 4011 daha mantıklı bir yıl bu modeller için.)

























Son resim için özel not: 4011'de ortaya çıkacak olan yeni ırkları yok sayamazdım. Müşteri, velinimetimizdir.

13 comments:

morfinli ekmek said...

gsdfgahd 4. favorim .D
keske 2011 olsa yahu ben istiyorum bunlardan cok fantastik cok marjinal cok sofistike adamım
sadece 1i bende olsa havamdan gecilmez. üretim düşünüyosan alırım ben <3

JG ~ said...

Sponsor bulabilirsem neden olmasın. Sonuçta sizler için varız bıdı bıdı tırı vırı.
iç ses: olm çok zengin olucam lan $.$

Süpersonik Sam said...

Oyy sonuncular harika :D

JG said...

ahah teşekkürler:D

deepblueeagle said...

:)))) ilginç sevimli.

umarım 4011'de hep birlikte kullanırız.
:)

CMOS said...

yaratıcı=))

JG said...

ahah umarım deep:)
ayrıca teşekkürler ikinize de:)

MeL' jones said...

valla bence super olmuş. Sen bu cızımlerı sat. kimse almasa lady gaga alır la :D

JG said...

hahahah haklısın:D

YolcU said...

sürahi ve bardak ikilisini beğendim güzel bir model :)

JG said...

Teşekkürler:)

ruken said...

İçine fantastik bi tasarımcı kaçmış senin :) çok yaratıcılar.. ve çizimlerin çok başarılı :) bide o ırk ürküttü beni.. ölmek istiyorum 4011 e kadar :)

JG said...

ahahahahah ölümsüzlük kapsülü falan bulunmazsa ölmüş olucaz büyük ihtimalle zaten:) çok teşekkürler