Nov 6, 2010

Kısa saç out, uzun saç in!

İ-NAN-MI-YO-RUM !

Bu resimdekinin benim alıştığım Emma Watson'la uzaktan yakından alakası yok! Kendisini her zaman çok güzel bulmuşumdur ama bu hali hakkında o kadar emin değilim. Tabi ki hala güzel ama sanki eski saçlarıyla daha seksiydi. Tamam, burada daha masum ve tatlı. Küçük bir çocuk gibi olmuş resmen. Ama eski halini tercih ederim. 
Büyük cesaret. Ben asla saçımı bu boyda kestiremem. Hatta saçımı bir daha kestirmeyi düşünmüyorum, çünkü kestirdikten sonra 1 hafta yas tutuyorum. Allahtan çabuk uzuyor saçım. En son yazın kestirdim. Dirseklerimin hizasında falandı kestirdiğimde. Şimdiyse belime yaklaştı. Uzun olduklarını gördükçe mest oluyorum sanki ya saç fetişi miyim neyim. Ve ayrıca kısa saç herkeste aynı etkiyi yaratmaz tabi ki ama tatlı mı seksi mi olmayı tercih edersin diye sorsalar, düşünmeden ikincisini seçerdim. 
Küçükken saçımı hep küt kestirirmişler gerçi ama bir keresinde bu resimdeki gibi yapmışlardı, kreşte de birisi "erkek gibi olmuşsun" demişti, çok bozulmuştum. Sanırım ondan fobi gibi bir şey oluştu ben de. O yüzden her daim uzun saç in, kısa saç out benim için.

18 comments:

Anken Stein ©8ex-en8 said...

evet bende uzun saççılardanım ki benimde öyledir...

kadınlarda tabi mutlaka uzun saç olmalı ama bu gördüğüm en güzel kısa saçlı kadın olmuş. harika bu ya.

Neşe said...

Kesinlikle katılıyorum sana, çok güzel hatun ama uzun saçlısını tercih ederim..

Ihlaylamur said...

Oha Emma. İnanamadım. Bende saçımı kesitrmeyi düşünmüyorum. Bence uzun ddaha güzel !

Neşe said...

Saçlarım her şeyim. =)

Unknown said...

Kuaförlere küsüm ben ya. Saçımı kestirmeyi düşünmüyorum o yüzden. Saçlarım benim için çok değerli. :)
Elisha en çok beni kısa saç konusunda çeken isimdir. Cuthbert. Rihinin de ilk zamanları inanılmazdı, hatta Take A Bow klibindeki hali de. Ama Emma beni şok etti şu anda, böyle bir değişiklik beklemiyordum. Yüzünün güzelliği kurtarıyor ama eski hali bin basar. :)

francesca mckennitt said...

Tamam ona yakışmış ama düzeltilmiş, şekil verilmiş haliyle. Biz kestirsek oğlan çocuğu gibi oluruz kesinlikle :)

Neşe said...

@MKumsal;
Rihanna'nın o halini şimdikine tercih ederim mesela=) ama yine de ben cesaret edemem.

@francesca mckennitt;
Haklısın. Hem yakışması düşük ihtimal, hem de yakışmazsa nasıl uzar o saç sorunu var=)

Hazel said...

eski hali gerçekten de daha iyiydi.
ben uzun saçı da çok severim ( ve şuan saçım yeterince uzun) fakat bu kadar kısa olmasa da kıısa saçı da çok seviyorum.

daha klasik büçümleri değil de asi bir hava veren kesimleri var.
iki sene önce bundan biraz daha uzun ve kahküllü bir modelde kestirmiştim. belime geliyor şimdi.

Penny Lane said...

Ama niye öyle diyorsun yaağğ. Ben kısa saçlı halimi çk seviyorumm :( Kısa saç in olsun in olsun :D

Neşe said...

@Hazel;
Ya aslında benim demek istediğim de bu tarz iyice erkek gibi olan modelleri sevmiyorum. Aslında onları da kendine yakıştıran var ama ben cesaret edemem yani, o yüzden.

@girl with the red balloon;
Peki tamam bütün saçlar in:DD Ama benim üstümde değil. Hele bu resimdeki model hiç değil:D

ABSOLUT - eklektik said...

bence cok yakısmıs ona, cok masum bır yüzü var. ama herkese kısa sac yakısmıyor.

Neşe said...

Evet herkes böyle taşıyamaz

hayalci said...

Şu sıralar kısa saç mevzusu tüm bloglarda almış başını gidiyo ve sanırım bunun nedeni küçükken saçlarımızın zorla kesilmiş olmasından geliyor :D
Ve kabul,benle de erkek gibi olmuşsun diye dalga geçmişti ve ağlamıştım :D
Ok.by.

Neşe said...

Ahahah en azından hepimiz aynı şeyi yaşamışız (ne rahatlatıcı neden ama!:D) Ben internette resme rastlayınca bunu yazmadan duramadım, çünkü resmen dumur oldum! Hiç beklemediğim bir anda hiç beklemediğim bir şeydi, ben de derin izler bırakmaz umarım:(

ÖZGE ŞAT said...

ayy gitti emma,gitti güzelim emma.baktım tanımadım o derece gitmiş yani

Neşe said...

Kökü onda diyelim avunalım bari

ÖZGE ŞAT said...

ahahaha :D

Anonymous said...

Ben de bu yaz başı uzun saçlarımı bundan da kısa kestirdim, hala da öyle. erkek saçı gibi makine traşı, sadece üstler makasla kesiliyo...