Sep 21, 2010

yaşlılık hissiyatı.

Vay beeee... Zaman ne çabuk geçiyo. Sınıfa girerken o 12 tabelasını görünce beynim hala nanik yapıyo.
Bunu yazınca da kendimi yaşlı gibi hissettim.
Bugünlerde hep yaşlı hissediyorum, tanrım! Yoksa gerçekten yaşlandım mı?
Eskiden, 9yaşındayken falan, "aa ne güzel lan daha 9 senecik yaşadım, ne kadar az." diye düşünürdüm. Şimdi 17 yıl. KOSKOCA Bİ 17 *-*
Oğlum, çok fena yaşlandım ya.
Aslında bundan bahsetmicektim bu yazımda ama demoralize oldum şimdi bütün keyfim kaçtı. Bi sonraki yazıda görüşürüz, tabi o zamana kadar ölmezsem...

not: Ezgi'nin konuya yaklaşımı.

Me
of 17 olduk ya çok yaşlıyız
22:51Ezgi
bncede çeyrektyz:(
of evde kalcaz yiaaaaaaaaaaaaaaa

*allah seni n'apmasın ya! rahat rahat bi depresyonumu yaşatmadın.

8 comments:

Erdo said...

23>17 ben kendime mezar bakmaya gidiyorum.

JG ~ said...

ahahahah ben 23 olsam büyük depresyon kaynağı olurdu bu benim için ama başkası 23ken, 23 aslında küçük bi yaş.

Göz Açık Rüya said...

haydaaaa

JG ~ said...

bunu beni haklı bulan bi 'haydaaaa' olarak kabul etmekten esef duyuyorum.

Miyuki said...

ben +20 olunca böyle hissettim gitti 1X'ler diye üzülme geçer :D

http://miyukininblogu.blogspot.com/

JG ~ said...

ahahahaha 20de de bu kompleksin bi üst modelini yaşamam umarım.

rukenturgut said...

sen beni bu saçmalıklarla güldürmeyi nasıl başarıyorsun? :) seviyorum seni :)
bu arada bi ayağın çukurda.. ben 26 yaşında biri olarak obür taraftan yazıyorum sana.. :)

JG ~ said...

ahahahahahahahah:)))) teşekkürler:)
başkasının olunca o kadar da büyük bi yaş gibi gözükmüyor ama 26 bana:) sanırım sorunum yalnızca kendi yaşımla=)