Feb 26, 2020

iyiyim aslında.

bugün karşıma çıkan her şey nedense bana cem'i hatırlattı. en son spotify'da archive çalmaya başlayınca aklıma geldi ama archive seven cem miydi gerçekten, onu bile hatırlamıyorum artık.
-
iki kişinin birbirini iyileştirdiği ilişkilere saygı ve hayranlık duyuyorum. iyileştirmeyi yaralarını sarmak anlamında kullanmıyorum burada. karşısındakinden bir şeyler çalmak ya da onu aşağı çekmek yerine, iyileştirmek, daha da yukarı taşımak. ve bunu birinci elden yapmamak. kimi zaman sadece varlığınla buna sebep olmak. çok kıymetli buluyorum bunları ya, bilmiyorum.
-
sigarayı bıraktım. ama çakmaklarımı atmaya kıyamadığım için tütsüye başladım. palo santo, adaçayı ve üzerlik otu yakıyorum şimdilik, fena değil.
-
çok istediğim ve uğruna çabaladığım şeyler artık olsun istiyorum.
-
bana biraz haksızlık ediliyor bence.

1 comment:

Beyda'nın Kitaplığı said...

Mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz:)