Nov 10, 2010

in venere veritas.

Normal bir gece olsa şu an dişlerimi fırçalıyor olurdum. Sonra odama gelir, alarmlarımı 06:40, 06:41, 06:42, 06:43 ve 06:45'e kurardım. Ardından yatar, klasikleşmiş hayallerimi tekrar tekrar kurarken uyuyakalırdım. Belki şanslıysam rüya görürdüm. Sabahta büyük ihtimalle alarm rüyamın ortasında 'let's fall apart together noooow' diye çalmaya başlardı. Sabahları Ville'nin sesiyle uyanmayı sevmeme rağmen küfrede küfrede alarmı ertelerdim. Ama bir dakika sonra öteki alarm devreye girerdi. Böyle bir kaç ertelemeden sonra uyandığımda ise gecikmiş olurdum büyük ihtimalle. O sabahki doğaçlama küfür seansının ardından koşar adım banyoya saç yıkama ritüeline giderdim. Hazırlanmak sanki bir önceki gün daha kolaymış gibi gelirdi. Her şey bittiğinde ise son bir kez aynada kendime bakar suratım asık ve yarı uykulu evden çıkardım.

Ama bu gece normal bir gece değil.

http://fizy.com/#s/1lydom

No comments: